
چه جشنِ باشکوهیستْ میانِ ستارهها... xa0 انگار به ناxa0شُکریِ زمین... xa0 توراxa0به آسمانْ بُرده استْ خدا... xa0 درد داشتی... xa0 اما هنوز میخندیدی.... xa0 بعد از تو .... xa0 هیچ کداممان مثل قبل نیستیم... xa0 زود بود که از پیشمان بروی... xa0 اما خدا 17 سال هم نتوانست دوری ات را تحمل کند... xa0 پسر خاله ی عزیزم... xa0 روحت شاد... xa0 ...
ادامه مطلب