
امروز سر جلسه امتحان .... xa0 یه برگه پشت و رو ازم تقلب گرفتن... xa0 برگه امتحانمم رو مراقبه پاره کرد.... xa0 کل تقلبا رو هم با خودش برد... xa0 بهم یه برگه جدید داد تا حل کنم.... xa0 همه رو حل کردم غیر از دو سه تاش... xa0 تا ساعت 4عصر هم مدرسه بودم... xa0 از ساعت 8صبح تا 4 عصر یه پشت گریه کردم... xa0 بعد امتحان رفتم پیش معلممون بهش قضیه رو گفتم.. xa0 میگه اشکالی نداره...بهت نمره کامل میدم... xa0 بعدش که تقلبا رو دیده ،بهم میگه: xa0 از هرکی توقع داشتم غیر از تو.... xa0 تو که دختر خوبی بودی؟؟؟؟؟ x...
ادامه مطلب